05 December 2010

Award : 100+ Folowers Award from Cik Anis Amira.



Bismillah ir-Rahman ir-Rahim
Assalamualaikum, sayam ku semua !
Sebelum baca entri, meh kasi aku hadiah sikit - HANYA SATU KLIK !
Terima Kasih ;)



Salam petang Ahad, pembaca!

Semalam, aku dapat satu anugerah lagi dari adik masin manis kesayangan semua, Cik Anis Amira. Dia bagi anugerah tu sebagai penghargaan kepada aku yang sudi ikut belog beliau. Ayuh ramai ramai meriahkan majlis belog beliau :

Sebelum aku teruskan upacara majlis ucapan penerimaan anugerah yang tertangguh semalam, aku nak tayang dulu trofi banner yang aku dapat.


Jom kita teruskan dengan sesi bersama wartawan. Ini sesi terjah menerjah soalan ye. Harap korang dapat bersabar dengan jawapan yang bakal aku tembak berikan.
  1. Awak? Siapa awak?
    Nama saya Shag Yahaya [terpaksa guna kata ganti diri yang lebih sopan]
  2. Awak suka belog Anis?
    YA! Saya suka sangat. Suwit laik syuga (sweet like sugar).
  3. Dua perkara menarik yang ada kat belog Anis?
    Ada lollipop bersepah kat belog tu, sampaikan Anis sanggup kasi semua kaler selain dari Biru kepada saya. Lagi satu, Dia punya template memang suwit habis lah. Laik kendi (like candy). Hahaha.
  4. Selalu terjah belog Anis?
    Selalu. Dia ada kasi kunci pendua kat saya untuk selalu jengah ke situ. Tiap hari, wajib singgah belog beliau.
  5. Anis ni peramah? Baik hati? Sombong? Pelik?
    Macam mana nak cakap ye. Anis ni selalu cakap dia pelik. Bagi saya, dia tak pelik langsung. Mungkin bagi dia, sikap peramahnya itu adalah pelik. Saya suka kepelikan beliau.
Aku tak perlu tembak orang lain. Kalau di suruh tembak pun, aku tak nak! Nak simpan sorang sorang je anugerah ni. Kiki :P

Terima lah cintaku Kasih ye, Anis Amira! :D



bising : ada lagi anugerah yang aku kena ambil? sila bagi tahu :p



Dah habis baca entri ?
Meh kasi aku hadiah sikit - HANYA SATU KLIK !
Terima Kasih ;)
=============================================================================
Ya Allah, ampuni aku, sayangi aku, tutuplah aib-aibku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, berilah aku petunjuk, sihatkan aku, dan maafkan aku)
=============================================================================

6 comments:

ardinihumaira said... BALAS

wah2 anis...
dni g skodeng blog dia jap :D

♥ Roshazzy Shag ♥ said... BALAS

@ardinihumaira : Sekodeng jangan tak sekodeng :P

Miss Yaty said... BALAS

hihi..yaty cikodeng sini ;p

shag bandar KT tu bandar kuala terengganu.shag asal mane ye?

blaja akaun kat mane?huhu

♥ Roshazzy Shag ♥ said... BALAS

@Miss Yaty : Sekodeng kat komen tu :P

hamzah ian said... BALAS

semua hebat2.. nice..

♥ Roshazzy Shag ♥ said... BALAS

@hamzah ian : Mana yang hebat nya Hamzah? Hehe :P

 

Template Design by Puan Besar Shag Yahaya
(c)Copyright reserved by Shag Comot