09 December 2010

Giveaways : Domain Giveaway from Sumijelly & Sekilass.



Bismillah ir-Rahman ir-Rahim
Assalamualaikum, sayam ku semua !
Sebelum baca entri, meh kasi aku hadiah sikit - HANYA SATU KLIK !
Terima Kasih ;)



Salam malam sekali lagi, pembaca!

Aku telah di jemput oleh Cik Yaty untuk sertai satu GA yang di anjurkan oleh Cik Sumijelly dan Cik Sekilass. Giveaway itu di beri nama, Domain Giveaway - Sumijelly & Sekilass.

Sebelum ucapan selamat tinggal, aku kena nyatakan kenapa aku nakkan Domain tersebut. Jadi jawapannya ialah URL belog akan bertambah pendek bila mendapat Domain tersebut. Nampak menarik je. Haha. Lagi pulak, orang aku selalu memandang URL dot com sahaja ni hebat. Sebab, punya Domain sendiri. Aku pun ingin jadi hebat. Haha.

Boleh tak terima jawapan tah apa apa tu? Kiki :P

Aku nak jemput :
  1. Cik Ayu [http://ayu-dunia.blogspot.com/]
  2. Tok Esah [http://taq6889.blogspot.com/]
  3. Cik Zati [http://zakmalstory.blogspot.com/]

Untuk sertai kontes ini, ayuh ke link di bawah :

Untuk ke belog Cik Yaty, blogger yang jemput aku, sila kelik link di bawah ini pula :




bising : dua lagi je. hehehehe



Dah habis baca entri ?
Meh kasi aku hadiah sikit - HANYA SATU KLIK !
Terima Kasih ;)
=============================================================================
Ya Allah, ampuni aku, sayangi aku, tutuplah aib-aibku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, berilah aku petunjuk, sihatkan aku, dan maafkan aku)
=============================================================================

4 comments:

Miss Yaty said... BALAS

gudluck dear :)

Shag said... BALAS

@Miss Yaty : Thanks, sweetie! :D

zati said... BALAS

thanx tag, gudluck 4 both of us ^^

Shag said... BALAS

@zati: Yay! Thanks, dear :D

 

Template Design by Puan Besar Shag Yahaya
(c)Copyright reserved by Shag Comot