01 December 2010

Macam macam kerenah bodoh! #2



Bismillah ir-Rahman ir-Rahim
Assalamualaikum, sayam ku semua !
Sebelum baca entri, meh kasi aku hadiah sikit - HANYA SATU KLIK !
Terima Kasih ;)



UPDATE 23 April 2012


Salam lewat petang, pemabaca pembaca!

Untuk makluman korang, aku dah sampai selamat selamat sampai ke Putrajaya! Dua Tiga jam perjalanan dari Batu Gajah, dan tol hanya RM28.40. Dua tol je pun. Batu Gajah dengan Putrajaya tol ;)

Ingat pagi tadi aku ada auto-publish entri pasal Chummy Lambert; Macam macam kerenah bodoh! ? Kali ini, entri khas untuk dia lagi. Memang femes lah Chummy Lambert lepas ni. Asik muncul kat belog aku je. Hari ini je, dah dua kali. Hmph.

Sampai je rumah kat Putrajaya, dengan kelam kabut nya Chummy Lambert terjun dari kereta, tunggu depan pintu rumah. Haish. Rindu sangat kot kat rumah. Haha. Padahal je. Dia tu pentakut penakut nak mati! Naik kereta pun jakun takut. Nampak orang, kelam kabut lari! Tu belum nampak kucing. Apalah nasib aku ada kucing macam tu.

Dapat je masuk rumah, terus tunggu depan pintu bilik aku. Nak jumpa tempat rehat dia yang baru lah tu. Almari kain aku! Demm lah lu, Chummy Lambert!! Tak ada tempat lain ke nak jadikan tempat honeymoon rehat kau. Almari kain yang dah terkoyak tu jugak kau terjahnya. Nasib baik almari tu bawahnya kosong. Konon khas untuk kau lah, Chummy Lambert oi! Haigoo~

Kucing gemok memang macam ni ye perangai? Haha :D


bising : akan ada banyak entri malam ni ;)



Dah habis baca entri ?
Meh kasi aku hadiah sikit - HANYA SATU KLIK !
Terima Kasih ;)
=============================================================================
Ya Allah, ampuni aku, sayangi aku, tutuplah aib-aibku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, berilah aku petunjuk, sihatkan aku, dan maafkan aku)
=============================================================================

10 comments:

tiefazatie said... BALAS

cumil kucing!!!!

n0n0i♥a'n'l said... BALAS

HAHAHA.. gambar 1st tu nampak mcm Chummy cakar Moy plak.. lalala..

♥ Roshazzy Shag ♥ said... BALAS

@tiefazatie : Tengok kucing sapa lah kan. Kiki :P

♥ Roshazzy Shag ♥ said... BALAS

@n0n0i♥a'n'l : Chummy memang suka cakar Moy pun =.=

Aku_Insan said... BALAS

salam ziarah
kucing!!!!comel la

PuPeL said... BALAS

nomelnye..bak bagi kat pupel

Fiqah Alias said... BALAS

hehe...fiqah pon suke kucing yg kiut2 gtu..kiut je perangai diaa...Chummy2...meh kt fiqah...hehe..(^_^)

♥ Roshazzy Shag ♥ said... BALAS

@Aku_Insan : Salam perkenalan ;)
Hehe. Tuan dia lagi comel. Kuangkuangkuang :P

♥ Roshazzy Shag ♥ said... BALAS

@PuPeL : Ohh tidak! Ni kucing kesayangan Shag. Tak boleh bagi. Bluerk :P

♥ Roshazzy Shag ♥ said... BALAS

@Fiqah Alias : Haha. Fiqah panggil mahu dia lari masuk rumah entah mana nyorok. Dia ni penakut nak mati! Haha :D

 

Template Design by Puan Besar Shag Yahaya
(c)Copyright reserved by Shag Comot