09 December 2010

Setelah sekian lama menanti.



Bismillah ir-Rahman ir-Rahim
Assalamualaikum, sayam ku semua !
Sebelum baca entri, meh kasi aku hadiah sikit - HANYA SATU KLIK !
Terima Kasih ;)



UPDATE 23 April 2012
Salam lewat petang, pembaca!

Akhirnya, tadi. Aku berjaya menghabiskan suara aku di kotak SuperStar Karaoke, Alamanda. Bersama aku tentulah kawan kawan seperjuangan. Eh, apa hal aku buat ayat skema. Macam nak karang esei SPM pulak. Grrr. 

Lama dah tak jumpa diorang. Macam tak biasa tak jumpa lama. Kiki. Mungkin kali ini terasa benar sebab aku tercampak kat sini sorang sorang. Uhuk. Dah, ini bukan entri sedih.

Tadi, Datin Sri Shag Yahaya [aku lah tu],  Datin Marl AhmadYB Camy Suhaimi, Puan Besar Efa Hazirah dan Cik Seri Lalat Zamri melepak kat kotak karok tu jela. Sebab, keluar rumah lambat. Lepas tu semua kena balik awal. Aku tak kesah lah. Janji dapat jumpa. Hehe.

20 lagu seperti biasa, memang tak pernah cukup. Nak tambah, tak ada masa dah nak di bazirkan kat kotak kecik tu. Suara aku, pertama kali hilang! Sebelum ini tidak. Ini semua salah microphone yang tah apa apa. Grr.

psst. Tahniah buat Datin Marl Ahmad dan YB Camy Suhaimi. Dah grad pun korang kan. Hehe. Untuk ke belog mereka sila kelik link di bawah ini :

Isnin, InsyaAllah jumpa lagi, kawan kawan. AMIN!


bising : tengah pikir nak kasi alasan apa kat mama isnin ni.



Dah habis baca entri ?
Meh kasi aku hadiah sikit - HANYA SATU KLIK !
Terima Kasih ;)
=============================================================================
Ya Allah, ampuni aku, sayangi aku, tutuplah aib-aibku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, berilah aku petunjuk, sihatkan aku, dan maafkan aku)
=============================================================================

8 comments:

Rara Nasiha said... BALAS

wweeee. aritu pun baru jumpa kawan2 lama. memang syok. banyak betul cerita nak kongsikan. :)

Sya Mohd said... BALAS

hahahahah! sepatotnya g tgk movie kn sekali tadi! haihhh!

next time okay! tu lah aku pon pk nak kasi alasan pe isnin ni. hehehh

aJa said... BALAS

waa..bestnye..

Shag said... BALAS

@Rara Nasiha : Buat je reunion. Kitorang tiap tahun mesti ada reunion :P

Shag said... BALAS

@Sya Mohd : Memang! Patutlah aku tak senang hati kau beli tiket sorang. Rupanya plan aku tak jadi petang tadi :P

Esok? haha :D

Shag said... BALAS

@aJa : Sangat best! Kiki :D

n0n0i♥a'n'l said... BALAS

Akak pon kalau dah pergi karaoke memang boleh lupa dunia.. MIAHAHAHAHA..

Shag said... BALAS

@n0n0i♥a'n'l : Haha. Kadang kadang je kan :D

 

Template Design by Puan Besar Shag Yahaya
(c)Copyright reserved by Shag Comot