29 December 2010

Giveaways : Sakinhani Giveaway.



Bismillah ir-Rahman ir-Rahim
Assalamualaikum, sayam ku semua !
Sebelum baca entri, meh kasi aku hadiah sikit - HANYA SATU KLIK !
Terima Kasih ;)




Salam malam pembaca!

Tengok bola? Malaysia menang beb! Dengan agregat 4-2. Haha. Orang Indon tersalah bomoh kot? Main ganas nak mati, tapi at last orang dia jugak keluar padang. Kiki.
TAHNIAH PASUKAN MALAYSIA !!
Okay. Sambil tengah semangat Malaysia menang, aku nak sertai GA yang di anjurkan oleh Cik Kin. Aku di jemput oleh Cik Dhilla Nazli. Untuk ke belog rasmi GA, boleh lah kelik link di bawah :

Aku nak jemput : Ayu | Jirah | Zati





MINTAK KERJASAMA SEMUA. JANGAN TAG BELOG INI UNTUK APA APA KONTES, GA DAN LUCKY DRAW. SEBAB AKU AKAN BERADA DI LUAR KAWASAN UNTUK TIDAK PASTI BERAPA LAMA. HARAP MAKLUM.





Dah habis baca entri ?
Meh kasi aku hadiah sikit - HANYA SATU KLIK !
Terima Kasih ;)
=============================================================================
Ya Allah, ampuni aku, sayangi aku, tutuplah aib-aibku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, berilah aku petunjuk, sihatkan aku, dan maafkan aku)
=============================================================================

2 comments:

Sakinah said... BALAS

kin dah terjah sini! gud luck! :)

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@KiN : THANKS, Kin! ;)

 

Template Design by Puan Besar Shag Yahaya
(c)Copyright reserved by Shag Comot