27 December 2010

BLOGLIST " SAYA BUDAK BARU BELAJAR"



Bismillah ir-Rahman ir-Rahim
Assalamualaikum, sayam ku semua !
Sebelum baca entri, meh kasi aku hadiah sikit - HANYA SATU KLIK !
Terima Kasih ;)




Salam petang, pembaca!

Aku nak masuk dalam senarai belog milik Cik Nor Atikah. Kalau korang nak jugak sama sama semak dalam senarai belog beliau, jom terjah terus ke laman belog beliau :

Untuk pengetahuan pembaca semua, pada yang masih belum tahu lagi lah, belog ini di cipta pada 21 Oktober 2010. Kira baru gila lah belog ini. Tapi, tuannya dah lama berkecimpung dalam dunia belog ni. Hehe :P

Aku jemput semua yang melawat aku di entri ini untuk sama sama semak kan diri dalam senarai belog tersebut. Chow~




Dah habis baca entri ?
Meh kasi aku hadiah sikit - HANYA SATU KLIK !
Terima Kasih ;)
=============================================================================
Ya Allah, ampuni aku, sayangi aku, tutuplah aib-aibku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, berilah aku petunjuk, sihatkan aku, dan maafkan aku)
=============================================================================

18 comments:

ayu said... BALAS

nk join la..eh..umo blog kte dkt2 je..
kte kwn kn diorang nk??
hahahha

Hizami Li said... BALAS

hehe.
have fun!!!
XD

deCrewz said... BALAS

Jai da semakkan diri dalam blog 'beliau'..he3

Unknown said... BALAS

menarik ek

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@ayu : Dah berkawan pun belog kita kan? hehe. Tak habis habis saling menge-tag :P

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@..hizamirahim.. : Yeah! Thanks, Zami! :D

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@deCrewz : Hehe. Yay! :D

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@alinac lover : Sangat Yong! :D

Aliah Hanim said... BALAS

bagus la weyy , baru buat blog dah ramai followers (:

ayu said... BALAS

hehehhe..btul2

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@Aliah Hanim : Sebab usaha ;)

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@ayu : Hehe. Kena tambah lagi satu betul baru jadi Upin Ipin :D

Unknown said... BALAS

wah2 !!! kalah ika mase first buka blog dlu. express lagi awk yee.. huhuh

Unknown said... BALAS

terernya...saya pun baru je wa wat blog ngan awak ni...dahla sama umur..tapi awak lagi terer laaaaa....

CIK TOM said... BALAS

menarik!!makin ramai blogger yg buat segmen bloglist..smpi ade yg tanya cik tom xnak buat jgk ker...hehe...

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@Nor ' Atikah bt NorBaki : Alaa~ Sebab Shag ada pengalaman 2 tahun dah dalam belog ni sbnrnya. Kiki :P

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@O'gosh : OMG! Jangan puji lebih2. Ni semua sebab usaha Shag promote nama belog kat belog yg Shag singgah ;)

Terima Kasih untuk pujian tu :P

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@CIK TOM : haa~ Cik Tom tak nak buat jugak ke? Hikhik ;)

 

Template Design by Puan Besar Shag Yahaya
(c)Copyright reserved by Shag Comot