01 December 2010

Macam macam kerenah bodoh!



Bismillah ir-Rahman ir-Rahim
Assalamualaikum, sayam ku semua !
Sebelum baca entri, meh kasi aku hadiah sikit - HANYA SATU KLIK !
Terima Kasih ;)



UPDATE 23 April 2012

Salam pepagi buta Rabu, pembaca!

Ini entri auto-publish. Mungkin sekarang aku dah kat highway nak balik ke Putrajaya. Mungkin jugak aku dok layan nasi lemak kat Kellie's Castle. Dan, berkemungkinan besar aku tengah berdengkor sambil mimpikan Chester. Muahaha :DD

Ini entri aku nak cerita sikit perangai pelik kucing kesayangan aku, si Chummy Lambert! Sampai Batu Gajah minggu lepas, dia tak makan sangat. Makan sehari sekali. Kadang kadang sampai diet dua hari! Tak tahu kenapa. Bukan pertama kali mai rumah kat Batu Gajah ni. Dah masuk 4 kali kot mai sini. Ini pertama kali dia buat hal. Tak nak makan!

Tak nak makan satu hal. Lepas tu, suka sangat tidur dalam toilet. Okay, itu biasa! Yang tak biasanya, Chummy tidur dalam sinki! Demm. Aku nak basuh tangan bekas taik pun susah! Nak mandi dalam bilik air tu pun tak boleh. Sebab, sebarang bunyi akan kejutkan dia. Bila terkejut, dia moody. Haish. Perangai serupa manusia. Benci aku!

Lagi, dia kencing kat jamban cangkung! Tak tahu lah macam mana dia kencing. Tapi, aku ada bau kencing dia kat jamban cangkung tu. Haiyak. Dah pandai guna jamban nampak? Lepas ni pakai jamban duduk pulak kot? Muahaha :DD


bising : ikan tiap 5 hari kena tukar ikan jenis lain. haiyak!



Dah habis baca entri ?
Meh kasi aku hadiah sikit - HANYA SATU KLIK !
Terima Kasih ;)
=============================================================================
Ya Allah, ampuni aku, sayangi aku, tutuplah aib-aibku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, berilah aku petunjuk, sihatkan aku, dan maafkan aku)
=============================================================================

2 comments:

eiela said... BALAS

bagus la dia kencing kat jamban tuh, dibuatnya kencing merata-rata dalam bilik ke, tak ke haru. =)

Latest Entri :
Beautiful Heart Award
Bahagia Bapa Dipenjarakan

♥ Roshazzy Shag ♥ said... BALAS

@eiela : Aah! Tapi, dia ni memang jenis tak pancut merata. Alhamdulillah ;)

 

Template Design by Puan Besar Shag Yahaya
(c)Copyright reserved by Shag Comot