11 December 2010

Award : Follower Award dari Cik Zati.



Bismillah ir-Rahman ir-Rahim
Assalamualaikum, sayam ku semua !
Sebelum baca entri, meh kasi aku hadiah sikit - HANYA SATU KLIK !
Terima Kasih ;)




Salam malam, pembaca!


Kali ini entri bukan pasal kontes. Ini pasal anugerah yang aku terima dari Cik Zati dan Lappy. Terima lah cintaku Kasih, sweetie pie! Sebab, kasi anugerah ni kat Shag. Hehe. Okay, di bawah adalah banner anugerah tersebut.




Ada soalan yang perlu aku selesaikan. Ayuh teman aku jawab soalan ini. Haha. Padahal, waktu jawab sorang sorang je.
  1. Apakah nama pena yang sesuai diberikan kepada Zati??
    Zati si mata booolat! Mata awak memang bulat kot! Somel~
  2. Apa perubahan yang anda rasa perlu untuk blog nie??
    Tak payah ubah apa apa dah. Tak ada cacat cela pun. Bagi Shag, dah cukup sempurna! Cepat je Shag boleh terjah segala isi belog. Dan, cukup kemas! tak ada lah binatang binatang bertenggek kat tepi menyemak pemandangan :P  Header, dari dulu jatuh cinta. Pasal header jugaklah Shag follow belog Zati. Tak percaya? Sudah~ Hahahaha :D
  3. Apakah komen anda tentang blog nie?? #jawab jujur2 ye, kalau menipu untuk jaga hati pon boleh heeee
    Alamak. Dah jawab kat soalan atas. Jap, nak kopi dan pasta copy and paste
    Cepat je Shag boleh terjah segala isi belog. Dan, cukup kemas! tak ada lah binatang binatang bertenggek kat tepi menyemak pemandangan :P  Header, dari dulu jatuh cinta. Pasal header jugaklah Shag follow belog Zati. Tak percaya? Sudah~ Hahahaha :D


Soalan nombor 4 tak nak jawab! Sebab, aku ada banner khas untuk followers aku. Hehe.


Sekali lagi, Terima Kasih, Zati!! Untuk ke belog beliau, boleh kelik bawah ni :






bising : lapar lapar!



Dah habis baca entri ?
Meh kasi aku hadiah sikit - HANYA SATU KLIK !
Terima Kasih ;)
=============================================================================
Ya Allah, ampuni aku, sayangi aku, tutuplah aib-aibku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, berilah aku petunjuk, sihatkan aku, dan maafkan aku)
=============================================================================

2 comments:

@cik_ezati said... BALAS

ekekeke..thanx sebab jawab tag =)

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@zati: Sama sama, Zati :D

 

Template Design by Puan Besar Shag Yahaya
(c)Copyright reserved by Shag Comot