21 December 2010

Dah bermuka wajah baru! Weehoo~



Bismillah ir-Rahman ir-Rahim
Assalamualaikum, sayam ku semua !
Sebelum baca entri, meh kasi aku hadiah sikit - HANYA SATU KLIK !
Terima Kasih ;)



UPDATE 23 April 2012

Salam malam, pembaca!

Sebulan yang lepas, aku ada pergi Jabatan Perangkaan. Eh silap. Bukan Jabatan Perangkaan tapi Jabatan Pendaftaran Negara. Nak kahwin. Sekali lagi aku salah taip. Aku nak buat IC yang baru.

Tetiba rasa nervous melampau sampai asyik salah taip.

Sebabnya, IC lama aku cip dia tak boleh pakai. Tak guna sungguh. Ada orang cakap IC aku tu lama punya IC. Sekarang, mesin cip semua dah baru. Jadi, tak dapat baca cip IC aku. Maknanya, cip aku tak rosak lah. Yang rosaknya, err, mesin cip tu?




emalam, kan aku ada cerita kat entri INI. Aku pergi ambil IC baru. Dan sekarang, aku nak tayanglah muka baru aku dekat IC. Woah~ Teruja tak? Teruja tak? Ala ala Eric sikit. Menggatal! Zoom~

UPDATE 23 April 2012


Apa perbezaan? Yeah. Aku pakai tudung. Tahniah bagi yang dapat jawab dengan cepat dan tangkas serta tepat! Sebenarnya, alamat pun bertukar. Haha. Dari Presint 8 bertukar jadi Presint 9. Korang tak perasanlah. Sebab, aku ter-strike-kan Presint 8 dekat IC lama tu. Kiki.

Dan dan, ada tulisan MyKad kat atas IC aku. Buruk kot! Hmph~ Rosak IC RM10 aku yang baru!

Tadi teman Marly Ahmad ambil IC baru dia. Lupa nak curi curi tangkap gambar IC baru dia. Macam orang Arab beb! Sepatutnya, dia kena daftar kat kaunter Kewarganegaraan dulu baru boleh buat IC. LOL~ Marly, joking huh! Bye~





bising : esok ke low yatt~ bye!



Dah habis baca entri ?
Meh kasi aku hadiah sikit - HANYA SATU KLIK !
Terima Kasih ;)
=============================================================================
Ya Allah, ampuni aku, sayangi aku, tutuplah aib-aibku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, berilah aku petunjuk, sihatkan aku, dan maafkan aku)
=============================================================================

4 comments:

Cik Tqah said... BALAS

hoho..tahniah shag.. anyway.. comel pakai tudung.. xpakai cam artis korea.. hihi.. kalo tqah ade masa tqah wat entry kembar tuh key.. xtau muke cm sape..huhu

Shag said... BALAS

@Cik Tqah : rofl~ Haha :D Berlagak je tunjuk IC baru. :P

Okie dokie. Tiada paksaan, dear!

Syat0za said... BALAS

umur brape ic lame tu kak shag? :P

Shag said... BALAS

@Syat0za : 12 tahun seminggu kot! LOL~

 

Template Design by Puan Besar Shag Yahaya
(c)Copyright reserved by Shag Comot