26 December 2010

Kontes : FEEL FREE TO FLY CONTEST : BARANGAN BODY SHOP UNTUK DIMENANGI



Bismillah ir-Rahman ir-Rahim
Assalamualaikum, sayam ku semua !
Sebelum baca entri, meh kasi aku hadiah sikit - HANYA SATU KLIK !
Terima Kasih ;)


 

Salam malam, pembaca!

Selepas beberapa jam aku berehat, aku kembali untuk melangsaikan semua hutang! Hehe.

Kali ini, aku di jemput oleh Cik Yaty untuk sertai kontes yang di anjurkan oleh En F. Kalau korang nak sertai jugak, jom kelik link di bawah :


Aku nak pertaruhkan gambar ini :

UPDATE 23 April 2012

Lompat Broga Broga
Aku nak tag :
  1. Leeya Amalia [http://life-is-your-world.blogspot.com/]
  2. Mia Liana [http://mialianas.blogspot.com/]
  3. Luffy [http://luffymcflurry.blogspot.com/]
Untuk menaikkan semangat korang untuk turut serta, meh aku kasi tahu sikit apa hadiah yang bakal di menangi :

1 x 1st Prize : Barangan THE BODY SHOP bernilai RM100.00

1 x 2nd Prize : Barangan THE BODY SHOP bernilai RM 60.00

1 x 3rd Prize : Barangan THE BODY SHOP bernilai RM 40.00

Okay. Siap!




Dah habis baca entri ?
Meh kasi aku hadiah sikit - HANYA SATU KLIK !
Terima Kasih ;)
=============================================================================
Ya Allah, ampuni aku, sayangi aku, tutuplah aib-aibku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, berilah aku petunjuk, sihatkan aku, dan maafkan aku)
=============================================================================

8 comments:

Miss Yaty said... BALAS

broga-broga tu pe dear?hihi...

p/s: gudluck comot! ;p

mr.F said... BALAS

errr mr.fat? hope dpt edit n comment balik ye~

Shag said... BALAS

@Miss Yaty : Broga tu nama tempat kitorang lompat sakan tu. Muahaha :D

Thanks, sweet!

Shag said... BALAS

@mr.F: OMG OMG! Okeng!

mr.F said... BALAS

hahaha..dah kene tolak markah disitu...ahahha..jokes...okeh, btw, nice pic n hope u have luck ya!

emieysandra said... BALAS

wah..mnarik cntest nie
gudluck!..;)

Shag said... BALAS

@mr.F: Haha. OMG! Lepas ni kena be careful gila! Kiki :P

Shag said... BALAS

@emieysandra : Jom lah join sekali Emiey~

Thanks, dear! :D

 

Template Design by Puan Besar Shag Yahaya
(c)Copyright reserved by Shag Comot