10 December 2010

Setelah sekian lama menanti #2.



Bismillah ir-Rahman ir-Rahim
Assalamualaikum, sayam ku semua !
Sebelum baca entri, meh kasi aku hadiah sikit - HANYA SATU KLIK !
Terima Kasih ;)



UPDATE 23 April 2012

Salam malam, pembaca!

Wahh~ Hampir satu hari aku tak jenguk kepala ke sini. Bukan sengaja. Aku terlajak perahu tidur pagi tadi. Lepas tu, Abah ajak pergi Alamanda. Buat apa lagi, main boling lah jawabnya. Lepas tu, bosan tunggu situ. Aku jenguk GSC. 

Seriously, dah lama gila kaki aku tak jejak ke situ. Hampir 5 bulan? Tak ingat dah cerita terakhir aku tengok kat wayang. Sedih gila!

Bila dah ada duit, bila ada teman. Boleh lah aku langsaikan lempias nafsu aku yang satu tu. Belilah aku tiket cerita My Soul to Take.

poster My Soul to Take.

Keseluruhan cerita? Okay! Kiranya tak ada lah mantap. Cuma memang bab mengejut sangat banyak. Lemah jantung aku. Tak suka pengakhiran cerita. Penat je aku tengok dengan semangat. Tak berkelip walaupun, banyak part yang menakutkan! Haha. Tipu!

Nak tahu sinopsis boleh kelik SINI.

Lagi satu aku tak puas pasal cerita ni, dendam roh jahat tu. Dia tiba tiba merasuk badan orang suruh bunuh. Kenapa tak cerita kenapa roh jahat tu nak membunuh. Penat aku pikir kenapa. Hmph.

Ahad ni nak bawak Adeq pulak tengok wayang. Dia kan baru nak masuk 9 tahun. Jadi, terpaksa bawak dia tengok cartoon. Apa yang ada? Rapunzel jelah. Layankan aja. Hehe.


bising : esok ke Low Yatt nek beli laptop Baby.



Dah habis baca entri ?
Meh kasi aku hadiah sikit - HANYA SATU KLIK !
Terima Kasih ;)
=============================================================================
Ya Allah, ampuni aku, sayangi aku, tutuplah aib-aibku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, berilah aku petunjuk, sihatkan aku, dan maafkan aku)
=============================================================================

10 comments:

misz FaTiN said... BALAS

kamu rasa cite ni harus fatin tgk di cinema o x?..hehe

tiefazatie said... BALAS

wah...bestnye!hihi...sini xde cinema..sob2..

nulhazwany abdul malik said... BALAS

haha cerita seram bukan pilihan wany.
kalo tgk bukan tak kelip mata, mata tak bukak pon. haha

Sallehudin Said said... BALAS

tak tengok Narnia ke ?

zahidah dihaz said... BALAS

saya tengok cerita unstoppable hari tu....

Hilang ingatan?!

Shag said... BALAS

@misz FaTiN : Shag jawab kat SB ye ;)

Shag said... BALAS

@tiefazatie : Yeke? Sobs jugak!

Shag said... BALAS

@nulhazwany abdul malik : LOL~ Boleh geng dgn kawan Shag sorang tu. Hahah :D

Shag said... BALAS

@Sallehudin Said : Tak minat :P

Shag said... BALAS

@zahidah dihaz : Unstoppable mmg tak boleh lawan lah. Lagi lagi ada mamat handsome! tapi, Shag tak tengok. Sobs.

 

Template Design by Puan Besar Shag Yahaya
(c)Copyright reserved by Shag Comot