21 December 2010

Kontes : Your URL Story Contest.



Bismillah ir-Rahman ir-Rahim
Assalamualaikum, sayam ku semua !
Sebelum baca entri, meh kasi aku hadiah sikit - HANYA SATU KLIK !
Terima Kasih ;)




Salam malam, pembaca!

Aku ada berita gempar! Pagi tadi, polis Putrajaya telah membuat soal siasat ke atas kawan aku tanpa kebenaran dari aku. Hmph~ Ini tidak adil. Sebab, aku yang bagi cadangan kat kawan aku tu pergi buat laporan polis pasal kehilangan IC beliau 2 minggu yang lalu. Semalam, aku ada teman dia pergi buat laporan. Hari ini, pagi tadi, kawan aku kena panggil dek polis. Nak tahu cerita lanjut, jom ke sini : Marly Ahmad.

Aku tak nak jejak kaki kat Balai Polis lagi dah! Iklan~


Tadi, aku perasan Cik Zati dan Lappy jemput aku untuk sama sertai kontes cerita pasal URL belog ni. Mula mula aku dah pelan nak masuk walau tiada siapa tag. Tetiba, Zati dan Lappy jemput aku. Macam psikik je. Kiki. Joke! Untuk ke laman kontes, boleh kelik link di bawah :


Mana aku dapat URL shagcomot? Dari Cik Siti Aminah! Aku mintak pendapat warga KPJ [Kampung Pisang Jugets], mengenai URL yang patut aku kasi kat akaun baru ni. Yang penting harus ada nama aku di depan, Shag.

Lepas beberapa hari berbincang, Siti Aminah kasi cadangan shagcomot.

Shag : Nama singkatan dari nama panggilan aku waktu sekolah menengah dulu, Shagy.
Comot : Bak kata Siti Aminah. Aku ni seorang yang comot. LOL~

Dua mangsa aku kali ini ialah :
  1. Zai [http://syatozapunyer.blogspot.com/]
  2. Tok Esah [http://taq6889.blogspot.com/]
Cerita aku tak menarik. Masuk ni sebab saja saja, suka suka. Jadi, moga bertuah pada yang lain! ;)





bising : okeh. perut dah lapar, mata dah pedih. bye!



Dah habis baca entri ?
Meh kasi aku hadiah sikit - HANYA SATU KLIK !
Terima Kasih ;)
=============================================================================
Ya Allah, ampuni aku, sayangi aku, tutuplah aib-aibku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, berilah aku petunjuk, sihatkan aku, dan maafkan aku)
=============================================================================

8 comments:

Ainismaira said... BALAS

comot luaran..comel dalaman.. kiki.. goodluck. :)

Shag said... BALAS

@Ainismaira : Hihihi. yay! Thanks, dear! :D

mera zati M.z said... BALAS

erk? psikik? kikikiki..
btw tq join..
tggu updatenye nanti k?
:)

♥-- emieysandra --♥ said... BALAS

wrga KPJ tu betol k?huhu..
gudluck shag!

zati said... BALAS

hahaha..btw cerita yang menarik, gud luck for both of us =)

Shag said... BALAS

@mera zati M.z : Hehe. Okie dokie! :D

Youre Welcome!

Shag said... BALAS

@♥-- emieysandra --♥ : Hehe. Tu nama geng kat Plurk. Sebab sana kitorang suka emot pisang menari nari :P

Thanks, Emiey! :D

Shag said... BALAS

@zati: Menarik? Muahaha :D

Yay! Thanks, Zati!

 

Template Design by Puan Besar Shag Yahaya
(c)Copyright reserved by Shag Comot