15 December 2010

25 Fakta Baru Pasal Aku.



Bismillah ir-Rahman ir-Rahim
Assalamualaikum, sayam ku semua !
Sebelum baca entri, meh kasi aku hadiah sikit - HANYA SATU KLIK !
Terima Kasih ;)



UPDATE 23 April 2012

Salam petang, pembaca!

Semalam, aku di tembak oleh Cik June untuk menyatakan 25 perkara tentang aku. Untuk pengetahun semua, aku dah pernah buat tag yang sama ini berulang kali. Untuk tidak menghampakan Cik June, aku akan nyatakan 25 fakta baru pasal aku.

Untuk ke entri yang sama, boleh ke  SINI dan SINI juga SINI.

Jom teruskan dengan tag ini.
  1. Anak kedua dari 5 adik beradik.
  2. Kakak sulung.
  3. Montel sejak kecik.
  4. Berhenti menyusu botol pada umur 8 tahun.
  5. Anak kepada seorang Cikgu Inggeris dan seorang Pembantu Teknikal.
  6. Sudah tutup akaun FB.
  7. Tidak bekerja.
  8. Tidak belajar.
  9. Tidak suka senaman.
  10. Suka makan.
  11. Elergi dengan seafoods.
  12. Tapi, suka makan seafoods!
  13. Elergi jugak dengan kacang.
  14. Suka subjek Matematik dan Akaun.
  15. Tak suka subjek membaca.
  16. Tapi, suka baca novel dan belog.
  17. Suka berkawan.
  18. Tapi, tak suka bercinta.
  19. Suara aku kuat, nak bisik susah.
  20. Pening kepala lepas tengok wayang.
  21. Rindu seorang kawan lama yang rapat!
  22. Ego tinggi melangit.
  23. Tidak kreatif.
  24. Suka bergambar.
  25. Suka main sudoku untuk tajamkan otak.
Okay, itu sahaja dari aku. Terima lah cintaku Kasih, Cik June ;) Untuk ke belog beliau, boleh kelik link di bawah :





bising : sepatutnya keluar dengan Marly hari ni. tapi, dia tak sms aku pun.



Dah habis baca entri ?
Meh kasi aku hadiah sikit - HANYA SATU KLIK !
Terima Kasih ;)
=============================================================================
Ya Allah, ampuni aku, sayangi aku, tutuplah aib-aibku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, berilah aku petunjuk, sihatkan aku, dan maafkan aku)
=============================================================================

8 comments:

June Md Fouzi said... BALAS

tengs ye dear shag .
penat kan memikir 25 fakta tntng kita . hak3x ~
:D

ayu said... BALAS

shag..sme la
ayu pn x ske mmbaca..
tp nk wat cmne, skalu dpt msuk U
dtwrkn course yg byk gler mmbca..
mau nye x mlalak

Bella said... BALAS

bella p0wn xbley mam seafoods tp suke mkn :)

n0n0i♥a'n'l said... BALAS

Sama lah kita, tak bekerja tak belajar, tapi berblog! HAHAHA (T____________T)

Shag said... BALAS

@June Md Fouzi : Mula mula agak penat. Tapi, lepas tu, taip jela. Haha :D

Shag said... BALAS

@ayu : Tu lah kan! Ni Shag tgh tunggu result dr UiTM. Takut~

Shag said... BALAS

@Bella : Haha. Pantang jumpa kan?

Shag said... BALAS

@n0n0i♥a'n'l : rofl~ Macam kelakar kan. Jadi full-time blogger :P

 

Template Design by Puan Besar Shag Yahaya
(c)Copyright reserved by Shag Comot