21 December 2010

Jogging di Bukit Presint 15, Putrajaya.



Bismillah ir-Rahman ir-Rahim
Assalamualaikum, sayam ku semua !
Sebelum baca entri, meh kasi aku hadiah sikit - HANYA SATU KLIK !
Terima Kasih ;)



UPDATE 23 April 2012


Salam pepagi buta, pembaca!

Aku tak puas hatu pasal semalam. Sebab tu aku pos entri pepagi buta ni. Selalunya, aku dah tergolek peluk sakan bantal busuk dalam bilik atas katil. Hmph~

Rekod rekod! Semalam, bersamaan dengan hari Isnin bertarikh 20 Disember. OmaiGod! Dah 20? Tak lama lagi. Sambung. Semalam bersamaan. Oh kamon! Aku hanya pos satu entri sahaja semalam. OmaiGod omaiGod! Rekod beb! Tak pernah aku pos 1 je entri 1 hari. Selalu mesti lebih dari 1.


Jadi, untuk balas dendam, aku nak tayang gambar aku p menembak jogging kat Bukit Presint 15, Putrajaya. Jogging lah sangat kan!

Aku tak pasti nama taman tu apa. Tapi, ramai orang jogging kat sana. Aku yang asal nya bersemangat gila nak jogging terbatal niatnya secara automatik. Ini semua salah nyamuk nyamuk yang suka hisap darah dara manis aku! Jadi, niat nak jogging bertukar jadi sesi fotografi.

Jom usha gambar aku jogging sambil ber-foto gedik. Have fun!

UPDATE 23 April 2012


Artis yang terlibat :
Shag Yahaya - RockStar Singer / Freelance PlusSize Model.
Marly Ahmad - Arabian Artist.
Cecami Suhaimi - Artist Photographer.
Wani Gani - Artist Lawyer.

Semua artis! Haha. Tapi, aku yang melebih nak famous. Kiki. Biasalah aku! Okay, done! Jumpa esok. Ada entri tertangguh ni. Esok bayar! Aku nak tidur penat ber-jogging. Bye~





bising : patutnya aku buat report polis konon ic hilang. tak payah bayar denda, tak payah kasi ic lama aku kat jpn~



Dah habis baca entri ?
Meh kasi aku hadiah sikit - HANYA SATU KLIK !
Terima Kasih ;)
=============================================================================
Ya Allah, ampuni aku, sayangi aku, tutuplah aib-aibku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, berilah aku petunjuk, sihatkan aku, dan maafkan aku)
=============================================================================

14 comments:

tiefazatie said... BALAS

wah!!bestnye jalan2!owh jeles shag blh pakai tudung camtue ja nie..huhu

Shag said... BALAS

@tiefazatie : Lepas seminggu terperap Iefa :P

Haa. Best? Bukan main payah Shag nak buat style tu. Ada 3 jarum tercucuk atas kepala, tepi kepala. Tam masuk pin2 nak kasi shawl tu tak jatuh kat bahu. 3 jarum, 5 brooch. LOL~

yuz said... BALAS

haaa....sanggup blogging dulu sebelum tdo....dah..tdo..tdo....

misz FaTiN said... BALAS

jogging ke?..xpe2,, fatin faham.. hehe..;p

Biela Sapine said... BALAS

ehh kat mana tuu Shag ?? putrajaya presint bape ?? hek
nak pergi nak pergi

PuPeL said... BALAS

hahaha apekoje jang.tinggi tu..dulu pupel duduk kat presint 14h..dekat je gan bukit tu

Adem and Cats said... BALAS

bagus2..jog sambil posing :P

Adem n cats meowww

Syat0za said... BALAS

syak joging? Omaigodd!! :)) huahua~

Shag said... BALAS

@yuz : Sebab tension 1 hari 1 entri je? Pecah rekod tu :P

Shag said... BALAS

@misz FaTiN : lmfao~ Syhh syhh~

Shag said... BALAS

@Biela Sapine : Presint 15. Err, mungkin Presint Diplomatik. Dekat dengan Istana sultan apa tah kat atas bukit tu. Belakang Ali Bistro BA salu lepak tu ;)

Shag said... BALAS

@PuPeL : Wahh~ Awat tak habaq? Boleh lepak :P

Shag said... BALAS

@Adem and Cats : Hehe. Sehat sambil promote :P

Shag said... BALAS

@Syat0za : OMG! Me, jogging je. Dulu~
=.="

 

Template Design by Puan Besar Shag Yahaya
(c)Copyright reserved by Shag Comot