11 December 2010

Kontes : Bilangan Paling RAMAI dlm Satu Gambar



Bismillah ir-Rahman ir-Rahim
Assalamualaikum, sayam ku semua !
Sebelum baca entri, meh kasi aku hadiah sikit - HANYA SATU KLIK !
Terima Kasih ;)



Salam senja, pembaca!

Sebelum aku mula dengan entri sebenar. Aku nak mintak maaf dengan seorang blogger yang semalam telah jemput aku sertai satu kontes. Malangnya, aku tak dapat sertai. Sebab, kontes tu dah tamat tempoh. Maaf ya, Cik Bella.

Kali ini aku dapat kad jemputan dari Cik Aja. Beliau, jemput aku sertai kontes Bilangan Paling RAMAI dlm Satu Gambar yang di anjurkan oleh Encik Fathaka. Untuk ke belog kontes tersebut, bolehlah kelik link di bawah ini :

Di sebabkan ini adalah kontes bergambar, maka akan aku tayang gambar di sini. Jom sama sama kita lihat!

UPDATE 23 April 2012


Gambar di atas aku ambil di Masjid Besi atau nama sebenar, Masjid Tuanku Mizan Zainal Abidin. Ini suasana selepas Solat Sunat Raya Puasa di tunaikan. Tak pasti jumlah orang di dalam gambar. Secara kasar aku kira ada 74 orang. Mungkin lebih. Mata aku rabun. Haha :P

Sebelum tamatkan sesi ini, aku nak jemput lagi 5 pengikut baru belog aku ni. Jom lihat siapa yang kena!
  1. Firdani [http://firdanilovestory.blogspot.com/]
  2. Mar [http://merdhieya.blogspot.com/]
  3. Siti Hajar Masri [http://hajarpunyablog.blogspot.com/]
  4. june md fouzi [http://www.akujune.blogspot.com/]
  5. sismoon [http://mynameika.blogspot.com/]

Jangan lupa lawat belog Cik Aja yang sudi jemput aku ni ;)

Semoga bertuah kepada semua. Hehe.


bising : sambung malam sikit. aku dah lapar buat benda ni. lagi lagi bila laptop lembap!



Dah habis baca entri ?
Meh kasi aku hadiah sikit - HANYA SATU KLIK !
Terima Kasih ;)
=============================================================================
Ya Allah, ampuni aku, sayangi aku, tutuplah aib-aibku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, berilah aku petunjuk, sihatkan aku, dan maafkan aku)
=============================================================================

6 comments:

fat+ha+ka said... BALAS

tq taw.. join my contest.. akn diadili ;)

Shag said... BALAS

@fat ha ka : My God! Lupa nak letak banner kat sidebar :P

June Md Fouzi said... BALAS

tengs ea for the tag . kang bru nak mencari gambo ramai2 . haha

Shag said... BALAS

@June Md Fouzi : Youre Welcome ;) Cari jgn tak cari :P

fat+ha+ka said... BALAS

;)

Shag said... BALAS

@fat ha ka : Hehe :P Dah taruk.

 

Template Design by Puan Besar Shag Yahaya
(c)Copyright reserved by Shag Comot