19 December 2010

Anda Happy Berblogging ?



Bismillah ir-Rahman ir-Rahim
Assalamualaikum, sayam ku semua !
Sebelum baca entri, meh kasi aku hadiah sikit - HANYA SATU KLIK !
Terima Kasih ;)



Salam malam, pembaca!

Tadi aku di jemput oleh Cik Yaty untuk turut sertai segmen yang di anjurkan oleh Cik LM atau nama penuh dia Lydia Miza. Segmen ini di beri nama, Anda Happy Berblogging ? Untuk sama sertai segmen ini, boleh lah kelik link di bawah ini dengan rakusnya :

Untuk melengkapkan diri aku dalam segmen ini, aku harus jawab 4 soalan pedas dari Cik LM ni. Alaa 4 je pun. Jom tengok soalan nya.
  1. Sudah berapa lamakah anda ber-blogging ?
    Kalau di kira sebetulnya, Shag dah ber-belog selama hampir dua tahun. Ya, Pada 29 Disember ini genap lah 2 tahun pengalaman Shag dalam dunia belog ini. Macam mana boleh jadi dua tahun padahal ini belog baru? Shag ada akaun lama yang di lupuskan atas sebab tertentu. Kemudian cipta yang baru, yang ini.
  2. Adakah anda happy ber-blogging ?
    Ya, sangat happy. Sebab, dapat berkenalan dengan bloggers yang peramah dan tidak lokek dengan nasihat untuk perbaiki belog ini. Juga, gembira sebab dapat kongsi banyak info dari blogs. Macam macam cerita, macam macam berita.
  3. Adakah anda mempunyai kenangan pahit selama ber-blogging ? Ceritakan.
    Setakat ini, tiada lagi. Alhamdulillah. Dan, berharap tiadalah yang pahit dari dunia belog ini. Cukuplah yang pahit itu datang dari dunia nyata kat luar sana. Hehe.
  4. Harapan terhadap belog anda ?
    Shag berharap sangat supaya kejadian yang menimpa akaun yang lama tak akan menimpa akaun yang baru ini. Lagi satu, untuk 2011 ni Shag tanamkan azam supaya belog ini lebih memberi info berguna pada pembaca di luar.
Aku juga perlu beri pendapat sedikit mengenai belog Cik LM ni. Hmph. Bagi aku belog dia dah comel habis. Kalau tak silap Shag, dulu berwajah lain. Hehe. Kali ini tampak lebih kemas dan tersusun. Simple but nice!

Salam perkenalan, semua! ;)





bising : ada banyak hutang terkumpul ni ~



Dah habis baca entri ?
Meh kasi aku hadiah sikit - HANYA SATU KLIK !
Terima Kasih ;)
=============================================================================
Ya Allah, ampuni aku, sayangi aku, tutuplah aib-aibku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, berilah aku petunjuk, sihatkan aku, dan maafkan aku)
=============================================================================

10 comments:

Fiqah Alias said... BALAS

waahh..hepinyer berbLogging..(^.~) heppi bLogging to u shag...!! =)

Shag said... BALAS

@Fiqah Alias : Thanks! :D

Cik Tom said... BALAS

wah..sis LM buat segmen...good luck shag!

Shag said... BALAS

@Cik Tom : Aah! Tapi, dia dah tutup segmen tu. Entah sempat ke tak :P

Thanks, Cik Tom!

ardinihumaira said... BALAS

wahh shag dah dua tahun! :D

Shag said... BALAS

@ardinihumaira : Dua tahun pengalaman, Dni. Tapi, baru mula bulan lepas belajar macam macam pasal belog. Haha :P

Amy Syaquena said... BALAS

As'salam...

happy blogging too

Pinky Pixie said... BALAS

woah, lamenye. hehe.
yt pun x smpai stahun lagi. hukhuk.

Shag said... BALAS

@Amy Syaquena : Salam back to you! Yeah! Harus harus! :D

Shag said... BALAS

@Pinky Pixie : Dulu tak aktif. Private belog. tak ada banyak ilmu pasal belog :P

 

Template Design by Puan Besar Shag Yahaya
(c)Copyright reserved by Shag Comot