17 December 2010

Kontes : Kontest Blog Terkemas.



Bismillah ir-Rahman ir-Rahim
Assalamualaikum, sayam ku semua !
Sebelum baca entri, meh kasi aku hadiah sikit - HANYA SATU KLIK !
Terima Kasih ;)



Salam malam, pembaca!

Aku nak join Kontes Blog Terkemas sejak belog aku macam kemas je? hahaha. Aku tidak di jemput oleh sesiapa. Cuma aku agak tertarik nak sertai je. Salah ke perasaan macam tu? Lain lah perasaan terperasan nak menang :P

Aku jemput :
  1. Zati dan Lappy
  2. Cik Tom
  3. Cik Yaty

Jom ke belog Tuan Penganjur :





bising : hari ni terasa malas nak kemas lah belog. uhuk~



Dah habis baca entri ?
Meh kasi aku hadiah sikit - HANYA SATU KLIK !
Terima Kasih ;)
=============================================================================
Ya Allah, ampuni aku, sayangi aku, tutuplah aib-aibku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, berilah aku petunjuk, sihatkan aku, dan maafkan aku)
=============================================================================

10 comments:

zati said... BALAS

thanx 4 the tag dear..masuk dalam buku utang dulu ye yunk huhu

Belalang Hijau said... BALAS

semoga berjaya bro...
belalang td pun hampir2 nak tag cik tom...
huhuhu

Shag said... BALAS

@zati: Okep! Hehe ;) Youre Welcome Zati tiut!

Shag said... BALAS

@Belalang Hijau : Thanks, dude! Hehe. Hampir je, tak je lagi :P Eh apa Shag cakap ni? K, Bye!

Lia3003 said... BALAS

semoga berjaya.. =)

Shag said... BALAS

@Lia3003 : Terima Kasih, dear Lia! :D

Miss Yaty said... BALAS

thankx shag..ada mase nati yaty join ye :)

Miss Yaty said... BALAS

yaty tag contest hihi...


http://sophisticatedgirllife.blogspot.com/2010/12/contest-favorite-photo-contest.html

Shag said... BALAS

@Miss Yaty : Okeh! Ada kan masa ;)

Shag said... BALAS

@Miss Yaty : Wahh~ Ada balasan lah! Suka suka.

 

Template Design by Puan Besar Shag Yahaya
(c)Copyright reserved by Shag Comot