14 December 2010

Tembakan dari Cik Yien.



Bismillah ir-Rahman ir-Rahim
Assalamualaikum, sayam ku semua !
Sebelum baca entri, meh kasi aku hadiah sikit - HANYA SATU KLIK !
Terima Kasih ;)



UPDATE 23 April 2012


Salam malam, pembaca!

Ini hutang pertama aku nak langsaikan tanpa menunggu lebih lama. Lagi lama simpan, lagi merana aku berbukitlah hutang aku. Haha.

Ini tembakan dari Cik Yien. Untuk ke belog beliau, boleh kelik link kat bawah ni :

  1. Benda apa yang paling penting dalam hidup anda?
    Kalau benda : Laptop, External Hard Disk, Ear Phone, Bantal Busuk!
  2. Benda terakhir anda beli guna duit anda sendiri?
    Kelip rambut untuk kelip tudung aku :P
  3. Di mana tempat perkahwinan anda dan tema?
    Pantai! Tapi tak pilih pantai mana lagi. Mungkin, Karambunai. Tema, Simple but Macho dengan warna tema Merah, Hitam dan Putih!
  4. Adakah anda sedang bercinta?
    Tidak dan tidak mahu!
  5. Berapa lama anda akan mencintai pasangan anda?
    Selama dia pun cintakan aku! Demm, sangat sensetip lah soalan ni.
  6. Novel/Buku/Majalah yang anda beli?
    Novel dan majalah. Buku, tak sampai masa lagi.
  7. Antara Mak dan Ayah, yang mana anda lebih mesra?
    Dua dua.
  8. Namakan orang yang betul betul anda nak jumpa dalam hidup anda?
  9. Adakah anda membasuh baju anda sendiri?
    Ya. Dengan sedikit bantuan dari Encik Mesin Basuh. LOL~
  10. Di manakah tempat yang anda betul betul mahu pergi?
    Syurga yang tertinggi.
  11. Pilih satu : Peluk atau Cium?
    Both!
  12. Beritahu 3 benda pasal orang yang tag anda?
    Yien, 16, Kajang. LOL~
  13. 8 lagu yang selalu anda dengar?
    Nananana | Leave out all the rest | Soul Sister | Seize the Day | Poker face | The Catalyst | Teenagers | Move Along.
Okay, done! Aku tolak tepi soalan no 14, sebab aku rasa aku pernah buat tag ni dan pernah tembak orang untuk jawab tag ini. Jadi, tak perlu aku nak seksa orang dengan menembak mereka. Hehe.

Kepada Yien, Terima lah cintaku Kasih sebab tag Shag ;)



bising : tiba tiba aku lapar.



Dah habis baca entri ?
Meh kasi aku hadiah sikit - HANYA SATU KLIK !
Terima Kasih ;)
=============================================================================
Ya Allah, ampuni aku, sayangi aku, tutuplah aib-aibku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, berilah aku petunjuk, sihatkan aku, dan maafkan aku)
=============================================================================

2 comments:

ayu said... BALAS

wahh..shag nie baik la..
xnk tmbak spe2..
hehehehe

Shag said... BALAS

@ayu : Sebab, Shag rasa Shag dah pernah tag orang. Karang, orang cakap dah buat. Rasa down pulak :P

 

Template Design by Puan Besar Shag Yahaya
(c)Copyright reserved by Shag Comot