18 December 2010

Kontes : Favorite Photo Contest.



Bismillah ir-Rahman ir-Rahim
Assalamualaikum, sayam ku semua !
Sebelum baca entri, meh kasi aku hadiah sikit - HANYA SATU KLIK !
Terima Kasih ;)



Salam petang, pembaca!

Hari ini, aku di jemput oleh Cik Yaty untuk sama sama sertai dalam Favorite Photo Contest ni. Kontes ini adalah anjuran Cik Nur Ardilla Najwa. Untuk terus ke belog kontes, jom kelik link di bawah dengan pantas!

Dah nama pun kontes gambar kesukaan, jadi tentulah aku kena tampal sini gambar kesukaan aku kat sini kan? Hmph~ Jap. Aku nak p selongkar beg kecik aku kaler merah tu. Sat noh.

Lepas satu jam.

Okay. Dah jumpa. Hehe. Jom layan jap gambar ni. Original punya. Tak ada edit melampau. Takat taruk watermark je ;) Mari kita saksikannya :

UPDATE 23 April 2012


Cerita sebalik gambar :
Ini adalah gambar pemandangan dari puncak ke-dua Bukit Broga. Sangat berbaloi susah payah aku kat bawah tu untuk dapat pemandangan sebegini. Nyaman, jauh dari bising kota. Hesh. Sejak bila aku pandai berkata kata bergini? Tapi, yang pasti. Seseorang tak patut berputus asa untuk mendapat yang lebih baik. Dalam kes Broga ini, aku! Dalam perjalanan ke puncak ke-dua ni, dekat 10 kali jugak aku cakap aku tak mampu. Erti kata lain, aku mengalah. Ini hasilnya bila tidak mengalah. Berbaloi bukan? Untuk entri penuh pasal Broga boleh ke SINI dan gambar lain di SINI.

Kata kata untuk Tuan Penganjur, Cik Nur Ardilla Najwa :
Kita memang tak kenal antara satu sama lain. Jadi, nak komen lebih pun tak boleh since baru je follow belog ni atas dasar syarat kontes. Tapi, kalau tak keberatan kita bertegur sapa lah sampai bila bila. hehe. Teruskan usaha ber-belog ni. Ada halangan, jangan cepat melatah. Kena kuat usaha. Akhir kata, All The Best untuk kontes ini ya!

Aku jugak kena jawab soalan di bawah ini dengan yakin!
  1. Full Name : Shag Yahaya
  2. Nickname : Shag
  3. Date / Place of Birth : 25 September 1989 / Jalan Sembilan, Sentul, Kuala Lumpur.
  4. Blog Title : Nothing is true, everything is permitted !
  5. Blog URLhttp://shagcomot.blogspot.com/




Done!





bising : nak edit template kejap. bye~



Dah habis baca entri ?
Meh kasi aku hadiah sikit - HANYA SATU KLIK !
Terima Kasih ;)
=============================================================================
Ya Allah, ampuni aku, sayangi aku, tutuplah aib-aibku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, berilah aku petunjuk, sihatkan aku, dan maafkan aku)
=============================================================================

12 comments:

Faten Rosli said... BALAS

gudluck..

mmg sgt nice view die..
luv kedamaian.. ^_^

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@misz FaTiN : Thanks, dear! Banyak lagi yg chun! Nt nak p tgk sunset pulak :P

fasheeha said... BALAS

Lawa gambar..

Gud luck :)

Nur Ardilla Najwa said... BALAS

salam. insyaALLAH...salam perkenalan n salam persahabatan... hiihih... dilla tak penah g broga hill tapi teringin sgt nk g sbb nak main buai yg dr.muzaphar punya tu..huhu

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@F.a.S.h.E.e.H.a : Hehe. Thanks, dear! :D

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@Nur Ardilla Najwa : Buai tu aritu Shag tak main. Sebab budak budak beratur ramai. Macam ada rombongan budak sekolah je =.="

Pergi lah! Tak rugi peluh dgn penat daki tu ;)

Nur Ardilla Najwa said... BALAS

kalau pergi bgtaw la... ade kelapangan boleyh ikot. huhu

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@Nur Ardilla Najwa : Okeh! Kiki. :D

Miss Yaty said... BALAS

gudluck dear! lawa gambar tu :)

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@Miss Yaty : Thanks, dear! :D Cantik bagi kita, tak tahu juri macam mana ;P

dilla adilla said... BALAS

shag... jemput join contest kt blog dila jgk...

http://dillaadillastory.blogspot.com/2010/12/1st-contest-by-dillamoh-lerr-join.html

btw...view yg sgt cantik...

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@dilla adilla : Okie Dokie. Aah. Sangat cantik! ;)

 

Template Design by Puan Besar Shag Yahaya
(c)Copyright reserved by Shag Comot