03 December 2010

Award : Zaitoza Followers Award



Bismillah ir-Rahman ir-Rahim
Assalamualaikum, sayam ku semua !
Sebelum baca entri, meh kasi aku hadiah sikit - HANYA SATU KLIK !
Terima Kasih ;)



Salam malam, pembaca!

Aku dapat anugerah khas kaki rayap. Woah! Enjoy~

Heyy, heyy. Siapa berani conteng entri aku ni tanpa sebarang rayuan izin? Nak kena ni. Hmph. Pedulikan si jahat yang conteng entri aku kat atas ni. Kita teruskan dengan entri sebenar!

Aku dapat anugerah dari Encik Zaitoza. Suka suka aku je tukar nama dia dari Syatoza jadi Zaitoza. Jangan marah noh, Zai. Kiki. Okay. Encik Zai kasi aku anugerah bertujuan untuk menghargai jasa aku sebagai pengikut belog beliau.

Masih baru aku ikut belog beliau. Entri memang best, tapi aku tak selalu conteng tinggalkan komen. Sebab, aku ni memang jenis malas nak tinggal komen. Kalau rasa nak komen pun, kadang kadang aku tinggal kat Kotak Jerit je.

Heyy! Apa melalut ni? Jom tengok banner khas untuk aku sempena anugerah yang aku terima dari Encik Zai.


Ini adalah hasil kedua beliau dalam episod dengan Flash.

Terima lah cintaku Kasih, Encik Zaitoza untuk anugerah khas ni. Akan aku simpan sorang sorang. Tak nak kasi orang lain. Hehe ;)



bising : alamak. dah lama tak kemas almari anugerah kat tepi ni.



Dah habis baca entri ?
Meh kasi aku hadiah sikit - HANYA SATU KLIK !
Terima Kasih ;)
=============================================================================
Ya Allah, ampuni aku, sayangi aku, tutuplah aib-aibku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, berilah aku petunjuk, sihatkan aku, dan maafkan aku)
=============================================================================

2 comments:

Syat0za said... BALAS

uikss~ thanks kak shag :D xpelah, zaitoza pon jadi la.haha

♥ Roshazzy Shag ♥ said... BALAS

@Syat0za : Haha. Macho lah nama tu! Zaitoza! Macam Yakuza je :P

 

Template Design by Puan Besar Shag Yahaya
(c)Copyright reserved by Shag Comot