05 December 2010

Giveaways : First GA from Cik Mas.



Bismillah ir-Rahman ir-Rahim
Assalamualaikum, sayam ku semua !
Sebelum baca entri, meh kasi aku hadiah sikit - HANYA SATU KLIK !
Terima Kasih ;)



Salam tengah malam, pembaca!

Setelah agak lama aku bersara bercuti dari aktiviti sertai kontes dan giveaways, hari ini aku nak sertai satu GA yang di anjurkan oleh Cik Mas.

Untuk Syarat dan Peraturan boleh lah ke sini; Belog Cik Mas.
  1. Tinggal setahun sahaja lagi untuk beliau bergelar seorang Guru. Aik salah salah. Sepatutnya : Tinggal setahun sahaja lagi untuk beliau bergraduasi dari IPG.
  2. Pemalu monyet kadang kadang Cik Mas kita ni.
  3. Berhati Emas tapi tak laku kalau di jual kat kedai Emas. Hiks.
  4. Pemandu yang berhemah kot sampai bawak belok sana sini sesuka hati je, dan ingin memiliki sebuah Myvi.
  5. Seorang yang peramah tapi suka cakar cakar orang macam kucing. Miaow!
  6. Suka bershopping membeli belah.
  7. Suka main peluk peluk. Haha. Maksudnya, penyayang lah! Sebab, tu ramai kawan. Kiki :P
  8. Hati Cik Mas sudah di rompak laju laju oleh Encik Airul Aqmal. Kesian Cik Mas, dah tak ada hati.
  9. Suka makan! Yay! Hidup adalah untuk makan :D
  10. Kadang kadang Cik Mas yang berhati emas boleh bertukar jadi Ethan Hawk!
  11. Bila sakit, Cik Mas tak perlukan ubat! Dia imun dengan ubat biasa. Ubat yang kuat, boleh melumpuhkan sakit beliau ialah Encik Perompak Hati beliau ;)
  12. Kompem Cik Mas teringin nak kahwin suatu hari nanti. Nasihat aku, janganlah senyum macam kat atas. Menakutkan!

  13. Punya belog berwarna merah jambu yang sangat comel!

  14. Berkeyakinan tinggi. Tidak kisah pada luaran. Gigi gugur pun tak kisah. Janji hati mahu cantik!
  15. Sangat mencintai dan menyayangi si Kekasih Hati. Sampai termimpi mimpi tiap malam :P

Sekarang, aku kena ajak 3 orang lagi untuk join. Jadi, aku jemput :

Done!

Psst. Cik Mas, sila jangan berkecil hati kalau ada emot dan deskripsi yang tidak berkenan di hati ;)


bising : aku bukan manusia yang kreatif.



Dah habis baca entri ?
Meh kasi aku hadiah sikit - HANYA SATU KLIK !
Terima Kasih ;)
=============================================================================
Ya Allah, ampuni aku, sayangi aku, tutuplah aib-aibku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, berilah aku petunjuk, sihatkan aku, dan maafkan aku)
=============================================================================

2 comments:

♥..cik_mas..♥ said... BALAS

takpe la cyg...cik mas tak amik ati...sepatutnya berterima kasih kat shag sudi join 1st GA cik mas... comel2 icon tuh..geram..hehehe...:)

thnks sgt2 taw dear... tggu result nnti ok..hikhik...

♥ Roshazzy Shag ♥ said... BALAS

@♥..cik_mas..♥ : Kiki. Lepas publish baru Shag sedar. terror gak Shag susun emot emot tu. Dari kecik ke besar :P

Ure most Welcome, dear!

 

Template Design by Puan Besar Shag Yahaya
(c)Copyright reserved by Shag Comot