02 December 2010

The Random 25 Facts.



Bismillah ir-Rahman ir-Rahim
Assalamualaikum, sayam ku semua !
Sebelum baca entri, meh kasi aku hadiah sikit - HANYA SATU KLIK !
Terima Kasih ;)



UPDATE 23 April 2012


Salam malam, pembaca!

Mulai saat ini, aku akan buat entri bagi melangsaikan hutang sati satu hari aku. Ada lima semuanya. Haiyak. Macam nak auto-publish je yang lagi empat tu. Kiki :P

Pertama sekali, aku di tembak oleh Cik Ayie. Dia suruh aku canang 25 fakta rambang mengenai aku. pernah buat sebelum ni. Dua kali kot. Satu, 25 rahsia aku di canang dengan percuma di sini!. Dua, Kes pengesahan identiti blogger yang hilang. Walaupun nama entri lain lain, tapi format lebih kurang sama. 25 soalan jugak. Tapi, jawapan aku bagi setaip setiap entri adalah berlainan. Kiki :P

Untuk tidak menghampakan Cik Ayie, mari mulakan!

25 Fakta Rambang!

GOOD ONE!
  1. Baik hati.
  2. Suka sedekah. Senyuman ;)
  3. Rajin.
  4. Suka kira-kira.
  5. Suka masak bila moody.
  6. Suka berjalan.
  7. Terror buat MILO AIS ;)
  8. Tak suka membazir.
  9. Suka menabung.
  10. COMEL!

    BAD ONE!
  11. Panas baran!
  12. Suka korek tabung.
  13. Tak suka basuk baju pakai tangan.
  14. Cepat moody.
  15. Suka mencarut, memaki.
  16. Tak reti buat 3 Layers Tea :P
  17. Suka melepak sehari suntuk.
  18. Suka korek hidung guna jari. lmao~
  19. Malas nak exercise.
  20. Makan banyak!

    FAKTA AKU.
  21. Nombor 1-20 tu memang fakta betul pasal aku.
  22. Tak suka pikir pasal fakta.
  23. Suka pikir pasal formula kira kira.
  24. Tak suka membaca.
  25. Tapi, suka menulis.
Okay, done! Malas nak tag. Boleh tak? Hehe.

Psst. Ayu, kalau Ayu nak buat, ambil lah ye ;)



bising : satu jatuh, lagi empat menunggu giliran.



Dah habis baca entri ?
Meh kasi aku hadiah sikit - HANYA SATU KLIK !
Terima Kasih ;)
=============================================================================
Ya Allah, ampuni aku, sayangi aku, tutuplah aib-aibku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, berilah aku petunjuk, sihatkan aku, dan maafkan aku)
=============================================================================

6 comments:

ayu said... BALAS

walaweh..kne tmbak blik ke??
hhahaha

♥ Roshazzy Shag ♥ said... BALAS

@ayu : Kata suka main tembak tembak :P

Ayie Mcvalyth said... BALAS

ishX3...lupa bgtau plak x perlu ikut cam aq...tp x pa lh...i'll keep in mind all those thing...=)..

♥ Roshazzy Shag ♥ said... BALAS

@Ayie Mcvalyth : Kalau buat macam biasa, dah pernah buat. Jadi, tukar cara ikut cara Ayie ;)

ayu said... BALAS

shag..utang dh dilangsaikn di sini

http://ayu-dunia.blogspot.com/2010/12/shag-comot-tag-ak-lg.html

Shag said... BALAS

@ayu : Kiki. Wahh~ Banyak untung, hutang dah di bayar :D

 

Template Design by Puan Besar Shag Yahaya
(c)Copyright reserved by Shag Comot