14 December 2010

OhMaiGood OhMaiGood, hari ini hari apa?



Bismillah ir-Rahman ir-Rahim
Assalamualaikum, sayam ku semua !
Sebelum baca entri, meh kasi aku hadiah sikit - HANYA SATU KLIK !
Terima Kasih ;)



UPDATE 23 April 2012


Salam Maghrib, pembaca!

Tajuk nak poyo habis aku ni. Okay! Terus ke titik penting entri ini.

Aku nak mintak maaf sebab hampir 2 hari aku tak jenguk kepala ke sini. Entri terakhir aku sebelum menghilang hampir dua hari adalah pasal tagging, Soal Jawab. Hari terakhir aku jalan jalan terjah belog pulak, selepas pos entri Soal Jawab tu.

Bukan aku merajuk ke apa. Pada siapa yang baca entri terakhir tu, pasti tahu. Aku pergi toreh daki Bukit Broga lah. Cerita pasal Broga aku akan cerita dalam entri selepas ini. Nantikannya dengan penuh sabar k!

Sambung ke niat asal entri ini.

Aku jugak nak mohon maaf pada dua bloggers. Aku hutang dengan dorang dah agak lama. Dekat 3 hari kot? Argh~ Aku tak suka simpan hutang lama lama macam ni. Maaf~ Aku akan cuba langsaikan malam ini jugak!

Akhir kata, maaf pada kawan kawan bloggers yang masuk BBPM tapi, aku tak undi korang. Siapa yang aku pilih, tiada paksaan dari sesiapa pun. Aku pilih sebab yang pelbagai. Maaf juga bagi bloggers yang undi aku, kalau ada, tapi aku tak undi korang balik. Aku dah jalankan tugas aku sebagai blogger dengan mengundi semalam. Boleh undi sekali je pun. Alangkah aku boleh undi semua. Tapi, itu tak mungkin.




bising : aku tengah tahan sakit nak taip isi entri ni. badan aku rasa sengal gila gila.
bising bising : JOM UNDI AKU kat BBPM, KUMPULAN 2, NO 45 ;)



Dah habis baca entri ?
Meh kasi aku hadiah sikit - HANYA SATU KLIK !
Terima Kasih ;)
=============================================================================
Ya Allah, ampuni aku, sayangi aku, tutuplah aib-aibku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, berilah aku petunjuk, sihatkan aku, dan maafkan aku)
=============================================================================

4 comments:

Tok Esah said... BALAS

wah shag!!! best tak bukit broga tu??? dalm planning kelab tok, nak pergi hiking kat broga ni.. cerita lah cepat sket yer...

Shag said... BALAS

@Tok Esah : Tok, Shag dah buat entri tu! Atas puncak memang superb! tapi, nak daki memang nak pecah kepala Shag. Tak pernah exercise tiba tiba daki bukit =.="

Biqque said... BALAS

alang2 dah singgah, jom, jom, masuk GA i :D

http://biqque.blogspot.com/2010/12/i-love-giveaway-my-biqqueblogspotcom.html

Shag said... BALAS

@Biqque : Akan di terjah ;)

 

Template Design by Puan Besar Shag Yahaya
(c)Copyright reserved by Shag Comot