25 December 2010

Sungai Congkak, sesi lepak bersama keluarga.



Bismillah ir-Rahman ir-Rahim
Assalamualaikum, sayam ku semua !
Sebelum baca entri, meh kasi aku hadiah sikit - HANYA SATU KLIK !
Terima Kasih ;)



UPDATE 23 April 2012


Salam malam, pembaca!

Woah~ Semalam tak ada entri baru. Nak nangis. Bukan aku lupakan korang. Tidak sama sekali. Cuma cuma, semalam aku balik rumah lambat sangat. Dah jam 12 tengah malam. Tak mandi lagi, dan otak dan penat sangat. Hanya sempat ke sesetengah belog nak baca entri terbaru mereka. Lepas tu terus, sappp, pengsan.



Ini pun. aku baru nak online. Pagi tadi, aku dengan keluarga aku keluar lepak kat Sungai Congkak. Ini semua sebab saudara kitorang dari Perlis datang sini nak pergi ke sana. Aku mula mula tak nak mandi. Sebab, malas!

Nak ke sana ambil masa lebih kurang 1 jam. Ada kes tak best jadi kat sana. Kitorang kena halau dari chalet tepi sungai tu. Kata tuan punya chalet tu, ada orang dah booked chalet yang kitorang duduk tu. Aku naik angin waktu tu jugak. Kalau dah ada orang booked, kenapa tak cakap awal-awal? Buat aku panas je. Dah tu terpaksa lah kitorang bertapak kat atas batu batu sungai tu. Eh, berlapik lah. Dengan tikar aku.

Lepas tu pindah kat chalet yang lain. Jauh lagi cantik dan bersih dari yang sebelumnya. Haih. Bersyukur aku! Dan, waktu tulah aku sangat tergoda dengan air sungai tu. Damn lah. Terpaksa aku beli seluar dengan baju-T. Melayang duit aku. Hoho~

Malas nak cerita panjang, jom usha gambar! Hehe.

UPDATE 23 April 2012

Psst. Terima Kasih untuk korang korang yang meninggalkan komen di entri ini : Aku Benci Jiran Aku ! . Aku menghargai setiap kata kata korang tu. Sedih itu harus. Tapi, tak ada lah sedih bagai nak gila! ;)




bising : esok tengok wayang kat OU~



Dah habis baca entri ?
Meh kasi aku hadiah sikit - HANYA SATU KLIK !
Terima Kasih ;)
=============================================================================
Ya Allah, ampuni aku, sayangi aku, tutuplah aib-aibku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, berilah aku petunjuk, sihatkan aku, dan maafkan aku)
=============================================================================

12 comments:

deCrewz said... BALAS

macam penah g je restoran kat atas tu... tp lupa la..he3

Shag said... BALAS

@deCrewz : Restoran Dapurmas, Putrajaya. Restoran '20 minit tak cukup lah dik'. Haha :D

HAZWAN17 said... BALAS

tak pernah pulak pegi sg congkak..
selalu pegi gabai je....

Tuan Penasihat said... BALAS

oooo patut sibok. g buat aktiviti bersama keluarga. bagus bagus bagus.

MollyAhmad said... BALAS

bestnye.. moy! gi broga x? aku nk gi slase... pastu nk gi IOI mkn kt little taiwan. waaaa

misz FaTiN said... BALAS

macam 2 pun ada ek?.. fatin mse camping baru ni pun,, ad gak hangin dgn tuan chalet kat situ.. entah pape je meka 2.. org nk bg duit pun xnk..

Shag said... BALAS

@HAZWAN17 : Shag pulak tak pernah pergi lagi Sg Gabai :P

Shag said... BALAS

@Tuan Penasihat : Aah. Hehe. Salu balik lambat. Penat~

Shag said... BALAS

@MollyAhmad : JOM!! Aku tak jadi aritu. Hiks.

Shag said... BALAS

@misz FaTiN : Hmph~ Tak reti buat bisnes agaknya :P

Adem and Cats said... BALAS

best nya hehehehee

www.ademncat.co.cc-adem n cats

Shag said... BALAS

@Adem and Cats : Sangat sangat ! :D

 

Template Design by Puan Besar Shag Yahaya
(c)Copyright reserved by Shag Comot