29 December 2010

Bukan Diriku.



Bismillah ir-Rahman ir-Rahim
Assalamualaikum, sayam ku semua !
Sebelum baca entri, meh kasi aku hadiah sikit - HANYA SATU KLIK !
Terima Kasih ;)




Salam malam, pembaca!

Aku baru balik dari berjalan satu Putrajaya. Okay. Bukan nya berjalan macam lepak lepak bergembira sebab sasaran belog aku tercapai. Tapi, berjalan menyelesaikan tugas bersama Bang Bang Boom. Eh salah taip. Bersama Marly Ahmad. Aku tak larat nak taip sekarang. Ini entri aku nak kongsi lagu yang boleh buat aku nangis! Jom layan. Zaaass~







JOM TENGOK MALAYSIA GANYANG INDONESIA !!



Dah habis baca entri ?
Meh kasi aku hadiah sikit - HANYA SATU KLIK !
Terima Kasih ;)
=============================================================================
Ya Allah, ampuni aku, sayangi aku, tutuplah aib-aibku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, berilah aku petunjuk, sihatkan aku, dan maafkan aku)
=============================================================================

4 comments:

ardinihumaira said... BALAS

hehe.. layan :D

Shag said... BALAS

@ardinihumaira : Zassss~ :P

Peri PiA said... BALAS

otomen xde hehe

Shag said... BALAS

@Peri PiA : Ada lah. Kiki. Referee buta! Dia tak stop kan game =.="

 

Template Design by Puan Besar Shag Yahaya
(c)Copyright reserved by Shag Comot