08 December 2010

Aku sahut cabaran!



Bismillah ir-Rahman ir-Rahim
Assalamualaikum, sayam ku semua !
Sebelum baca entri, meh kasi aku hadiah sikit - HANYA SATU KLIK !
Terima Kasih ;)



Salam petang Rabu, pembaca!

Hari ini, sepatutnya aku keluar dengan Marl Ahmad. Tapi, sebab dia nak keluar awal pagi, aku terpaksa batalkan nya. Sebab, aku nak berkasih sayang dengan bantal busuk aku puas puas. Tipu! Haha. Aku ada masalah lain sampai tak boleh teman kau lah, Marl Ahmad oi! Maaf ;(



Tadi, dekat Plurk, ada kakak kat mulakan cabaran belog. Dah lama tak dengar pasal cabaran belog ni. Lepas usha cabaran tu, aku pun terjatuh hati jugak nak buat. Haha. Kak Noi ni ada kuasa menggoda sungguh! Untuk ke belog beliau, boleh lah ke sini :

Aku akan mulakan cabaran itu hari ini. InsyaAllah. Jadi, nantikan nya! ;)



Dah habis baca entri ?
Meh kasi aku hadiah sikit - HANYA SATU KLIK !
Terima Kasih ;)
=============================================================================
Ya Allah, ampuni aku, sayangi aku, tutuplah aib-aibku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, berilah aku petunjuk, sihatkan aku, dan maafkan aku)
=============================================================================

4 comments:

n0n0i♥a'n'l said... BALAS

Yayyyy!! Yayyyyyyyyyyyyy! Berjaya gak akak goda Moy!! hak hak (LMAO)

♥ Roshazzy Shag ♥ said... BALAS

@n0n0i♥a'n'l : Kak Noi, Moy tada emot lah kat sini. Haha.

Uff~ Stat buat teka teki lagu tu, Moy tunggu tunggu je lagu baru kat belog Akak tau! Hesh.

MollyAhmad said... BALAS

wey besok karok!!! kul 10 taw. kalau jadi sile reply kt formspring. or TEXT MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

Shag said... BALAS

@MollyAhmad : I LOVE TO JOIN YOU! Demm~ Miss you lah.

 

Template Design by Puan Besar Shag Yahaya
(c)Copyright reserved by Shag Comot