19 December 2010

Taman Tutorials ;)



Bismillah ir-Rahman ir-Rahim
Assalamualaikum, sayam ku semua !
Sebelum baca entri, meh kasi aku hadiah sikit - HANYA SATU KLIK !
Terima Kasih ;)




Salam tengah pepagi buta, pembaca!

Di bawah ini adalah senarai tutorial yang aku pernah guna pakai untuk belog comot aku ini. Ayuh tengok!



Scroll Box untuk belog





Auto Read More

SHAG


Muat Turun Fonts Cantik
SHAG


Blockquotes Berwarna warni
YNN


Kod dlm Entri / Scroll Box
CIK TOM



*HOT*

Link Berwarna Warni
YNN


Auto-Hide Shout Box

YNN


Fungsi Balas Komen

YNN


Buat Banner versi Simple

CIK TOM



*NEW*
Jump to Comment Form
YNN 


Textarea untuk Kod Banner

WAN HAZEL



Background Title Sidebar
CIK TOM





Dah habis baca entri ?
Meh kasi aku hadiah sikit - HANYA SATU KLIK !
Terima Kasih ;)
=============================================================================
Ya Allah, ampuni aku, sayangi aku, tutuplah aib-aibku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, berilah aku petunjuk, sihatkan aku, dan maafkan aku)
=============================================================================

8 comments:

Syat0za said... BALAS

name den x de!! waaa~ haha

Cik_Shiqah said... BALAS

wahh bgus2. nnt leh saya tgok2. hehe :D

misz FaTiN said... BALAS

da tukr watermark baru ke?..hehe

Shag said... BALAS

@Syat0za : Shag tak pernah lagi guna Zai punya tutorial. Err, ada ke? :P

Shag said... BALAS

@Cik_Shiqah : Yang ini, mana Shag pernah pakai dan terbukti menjadi! ;)

Shag said... BALAS

@misz FaTiN : Tu watermark lama. Rasanya 1st watermark. Malas nak edit lain gambar utk tutorial tu :P

Miss Yaty said... BALAS

thanks shag share tips ni...yaty suke >,<

Shag said... BALAS

@Miss Yaty : Sebab, ramai mintak tutorial. Dah banyak belog ada tutorial. Shag malas nak buat. Bagi link je senang :D

 

Template Design by Puan Besar Shag Yahaya
(c)Copyright reserved by Shag Comot