06 December 2010

Sepet yang bertambah sepet, lalu . . .



Bismillah ir-Rahman ir-Rahim
Assalamualaikum, sayam ku semua !
Sebelum baca entri, meh kasi aku hadiah sikit - HANYA SATU KLIK !
Terima Kasih ;)



UPDATE 23 April 2012


Salam malam Isnin, pembaca!

Ohoi~ Satu hari suntuk tak online, terasa tak lengkap pulak hidup aku hari ini. Jadi, aku gagahkan jugak diri sadis ni, on laptop lalu online. Hoho~

Mata aku tak dapat di bukak dengan sempurna. Dah la sepet, bertambah sepet! Nak taip ni pun jenuh aku nak baca apa yang aku taip. Malangnya.

Di sebabkan aku tidak online hari ni, pageviews yang aku dapat sangat sedih. Semalam pun, sikit sebab aku online lewat petang. Haiyoyo~ Tak capai pun 100, target harian aku. Tunggulah mata aku baik, dah tak sepet teruk sangat. Nanti aku, rajin rajin datang ke belog korang ye ;)


bising : aku pegang janji, walaupun selalu lambat tunaikan :P



Dah habis baca entri ?
Meh kasi aku hadiah sikit - HANYA SATU KLIK !
Terima Kasih ;)
=============================================================================
Ya Allah, ampuni aku, sayangi aku, tutuplah aib-aibku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, berilah aku petunjuk, sihatkan aku, dan maafkan aku)
=============================================================================

4 comments:

sufiyyah zulkifli said... BALAS

hahahaha.
tidur cukup2. nnt jd mata juhi chawla.

Ashikin Rahim said... BALAS

momoy!

♥ Roshazzy Shag ♥ said... BALAS

@sufiyyah zulkifli : Juhi Chawla sepet ke? Bukan ke mata dia besar? Kiki. Tak pa, jadi Juhi Chawla boleh berlakon dgn Shah Rukh Khan :P

♥ Roshazzy Shag ♥ said... BALAS

@Ashikin Rahim : CIKIN!!

 

Template Design by Puan Besar Shag Yahaya
(c)Copyright reserved by Shag Comot