18 December 2010

kempen : BLOGLIST SURATAN KEBETOLAN.



Bismillah ir-Rahman ir-Rahim
Assalamualaikum, sayam ku semua !
Sebelum baca entri, meh kasi aku hadiah sikit - HANYA SATU KLIK !
Terima Kasih ;)


Err, ada muka aku tu sebab aku kasi watermark sikit :P

Salam petang, pembaca!

Sekarang aku nak promosi kan satu kempen yang di anjurkan oleh Encik Nazirul Hazwan tuan milik belog Suratan Kebetolan tu. Kempen tu berbunyi seperti ini : 

Kelik untuk ke belog kempen tersebut!

Syarat dan peraturan amat mudah. Hanya tinggal komen je kot kat belog dia. Yang aku buat ini suka suka nak melakukan tempat je. Kiki.

Itu je nak kasi tahu. Bye~




bising : tak edit lagi belog.



Dah habis baca entri ?
Meh kasi aku hadiah sikit - HANYA SATU KLIK !
Terima Kasih ;)
=============================================================================
Ya Allah, ampuni aku, sayangi aku, tutuplah aib-aibku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, berilah aku petunjuk, sihatkan aku, dan maafkan aku)
=============================================================================

0 comments:

 

Template Design by Puan Besar Shag Yahaya
(c)Copyright reserved by Shag Comot